jeney-gyorgy
Jeney György
tulajdonos, ügyvezető
Tisztelt jelenlegi és leendő Partnereink!

A GP-LK Gasztro Prémium Kft. tulajdonos ügyvezetőjeként elsődleges feladatunknak tartom ügyfeleink maximális kiszolgálását. Vállalkozásunk legfőbb célja az Önök igényeinek kielégítése, bizalmuk elnyerése és elégedettségük tartós megléte. Célunk a Gasztro Prémiumnál eddig megszokott pontosságot, rugalmasságot még versenyképesebb árakkal társítani.

A magasabb szintű szolgáltatást a jelenlegi értékesítői csoport bővítésével, egy professzionális értékesítési csapat kiépítésével tervezzük megerősíteni. Ezt beszerzési politikánk, forrásaink átstrukturálásával,  direkt gyártói-és importőri kapcsolatok kiépítésével támogatjuk meg. Az információáramlást erőteljesebb marketinggel, havi akciós újságok, prospektusok, hírlevelek küldésével szeretnénk erősíteni.

2014 november

Kezdődik

A Gasztro Prémium Kft. „újkori” történelme elkezdődik

2014 november

2015 március

Országosan

Országos kiszállítás elindítása

2015 szeptember

Mon Gastro

A Mon Gastro, saját márkás, termékcsalád elindulása

2015 szeptember

2016 november

Vecsés

Vecsési raktárközpontunk elkészülése

2016 november

Nagykereskedés

Országos nagykereskedelemi tevékenység elindítása

2016 november

2017 január

Webáruház

Elindul webshopunk

2018 február

Kiállítás

Sikeres kiállítás a SIRHA-n

2018 február

2018 december

Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetési mód elérhetővé válik Partnerink számára / mobil POS terminál /

2019 március

...

MEGLEPETÉS !!!

2019 március

Magunkról

Minőségi választék, minőségi szolgáltatás
Vállalkozásunk legfőbb célja az ügyfeleink igényeinek kielégítése, illetve bizalmuk elnyerése, és az ő elégedettségük tartós megléte. A partnerekkel való tartós kapcsolat ápolása, valamint a velük való hosszú távú együttműködés kiemelten fontos számunkra, hiszen az ő véleményük, észrevételük irányadó számunkra.

A Vevő mindenek előtt
Ennek érdekében kiváló minőségű termékeinket, versenyképes áron, gyors kiszolgálással igyekszünk eljuttatni partnereinknek.

Ügyfélközpontúság
Üzleti filozófiánk alapköve, hogy a hagyományos szolgáltató-megrendelő viszonyok helyett partneri kapcsolatokat ápolunk. Ennek köszönhetően Partnereinkkel az együttműködés egyenrangú lehet, hiszen semelyik fél sem érzi magát kiszolgáltatottnak.

Minőségi csapat
Értékesítőink komoly felkészítést kapnak annak érdekében, hogy cégünk által kidolgozott stratégia fő irányvonala végül eljusson ügyfeleinkhez is, hiszen ők azok a „csatlakozási pontok" hálózatunkban, akik az ügyfelekkel konkrét kapcsolatban állnak.

Tapasztalatuk, kiterjedt áruismeretük a garancia arra, hogy Önök a legjobb kiszolgálásban részesüljenek.

A minőséget és határidőt elsődleges kérdésnek tekintjük
Megbízhatóság, korrektség, igényesség, környezettudatosság, évről évre nagyobb társadalmi szerepvállalás és emberközpontúság - ezek a fő alapelveink